Писати конспекти по кожній темі
Сфотографуй і надішли вчителю на електронну скриньку kravcukola24@gmail.com , 
або Viber (номер у класного керівника)
27.05
Систематизація, аналіз та коригування знань учнів 
26.05
Контрольна робота №2.
                         
І
  рівень
1.
  Кількість речовини вимірюється у :
       а)
1 л;          б) 1 г;        в) 1 моль.
2.
  Обов’язковий елемент у складі оксидів:
          а)
Гідроген;    б) Оксиген;   в) Сульфур.
3.
  Кількість атомів Гідрогену у формулах
кислот показує:                 а) кількість
кислотних залишків;  
 б)
валентність кислотних залишків.
                                                    (кожне
завдання – 1 бал)
ІІ
  рівень
- 
Допишіть визначення: оксиди – це складні …., які ….
- 
Як класифікують солі? Наведіть приклад.
- 
В якому ряду сполук є формули лише основ:
а)
LiOH,  Ca(OH)2,
 Zn(OH)2,
 Fe(OH)3.
б)
NaOH,  CaO,  Al(OH)3,
 SO3.
                                            (кожне
завдання – 1 бал)
 ІІІ
  рівень
- 
Напишіть формули кислот за назвами:
а)
сульфатна,    б) нітратна;
в)
хлоридна;      г) сульфідна.
                                                                (
1 – бал )
- 
Допишіть рівняння реакцій. Поставте коефіцієнти:
а)
K2O
+ H2O
= ;         б)Ba(OH)2
+ HCl = ;
                      в)
Na + H2O
= . 
                                                                (
2 – бали )
IV
  рівень
 
- 
Обчисліть об'єм, що займе 0,5 моль хлороводню.
                                                                     
 (
1 – бал )
- 
Напишіть рівняння реакцій, що лежать в основі схеми:
кальцій
оксид → кальцій гідроксид → кальцій
сульфат → кальцій гідроксид → кальцій
хлорид.
                                                                 (
2 – бали )
20.05
Представлення результатів навчальних проектів ( на вибір)
№7 «Неорганічні
речовини – представники основних класів у будівництві й побуті.»;
№8
«Хімічний склад і використання мінералів.»; 
№9  «Вплив
хімічних сполук на довкілля і здоров’я людини.»
19.05
Розрахункові задачі №10: «Розрахунки за хімічними
рівняннями маси, об'єму, кількості речовини реагентів та продуктів реакцій.»
13.05
Розрахункові задачі №10: «Розрахунки за хімічними
рівняннями маси, об'єму, кількості речовини реагентів та продуктів реакцій.»
                                                  12.05
Практична  робота №3: «Розв’язування експериментальних задач.»
06.05
Практична 
робота №2: «Дослідження
властивостей основних класів неорганічних сполук.»
05.05
Генетичні зв’язки
між основними класами неорганічних сполук.
29.04
Лабораторний дослід №7 "Розв*язування експерементальної задачі на прикладі реакції обміну".
28.04
Генетичні зв*язки між основними класами неорганічних сполук.
Зробити  в зошиті записи по темі.
                                                  22.04
Хімічні властивості середніх солей:Взаємодія з металами ,кислотами,лугами,іншими солями.Демонстрації: Хімічні властивості солей.
21.04
Фізичні властивості солей .Вплив на довкілля і здоров*я людини.Досліди "Реакція обміну між солями у розчині".
Зразки солей.
15.04
Контроль знань з теми "Оксиди.Кислоти.Основи"
14.04
Фізичні властивості середніх солей.Поширення у природі та їх використання .
Д/з Підготуватися до самостійної роботи по попередніх 
темах.
08.04
Фізичні властивості середніх солей.Поширення у природі та їх використання .
Д/з Підготуватися до самостійної роботи по попередніх 
темах.
Розрахункові задачі №10: «Розрахунки за хімічними рівняннями маси, об'єму, кількості речовини реагентів та продуктів реакцій.»
07.04.
Хімічні властивості амфотерних гідроксидів :взаємодія з кислотами,лугами.
Амфотерні гідроксиди
| 
Амфотерний гідроксид | 
Кислотний залишок і його валентність | |
| 
основна форма | 
кислотна форма | |
| 
Zn(OH)2 | 
H2ZnO2 | 
ZnO2 (II) | 
| 
Al(OH)3 | 
HAlO2 (H3AlO3 - H2O = HAlO2) | 
AlO2 (I) | 
| 
Be(OH)2 | 
H2BeO2 | 
BeO2 (II) | 
| 
Sn(OH)2 | 
H2SnO2 | 
SnO2 (II) | 
| 
Pb(OH)2 | 
H2PbO2 | 
PbO2 (II) | 
| 
Fe(OH)3 | 
HFeO2 (H3FeO3 - H2O = HFeO2) | 
FeO2 (I) | 
| 
Cr(OH)3 | 
HCrO2 (H3CrO3 - H2O = HCrO2) | 
CrO2 (I) | 
Фізичні властивості амфотерних гідроксидів. 
Амфотерні гідроксиди це тверді речовини немолекулярної будови. Нерозчинні у воді. Мають різне забарвлення: цинк та алюміній гідроксиди — білого кольору, ферум(ІІІ) гідроксид бурого.
Хімічні властивості амфотерних гідроксидів. 
Реакція взаємодії амфотерних гідроксидів із кислотами відбувається як взаємодія типової нерозчинної основи з кислотою. Результатом цієї реакції є сіль та вода.
 Відеодослід, який підтверджує подвійні хімічні властивості амфотерних гідроксидів.
25.03
Опрацювати п 33- 36
24.03
Лабораторний дослід №2 «Взаємодія лугів з кислотами в розчині.» Інструктаж з БЖД 
18.03
Тема2: Вплив на довкілля і здоров’я людини. Зразки основ.
17.03
Тема1: Фізичні властивості основ. Поширеність у природі та використання основ.
 
Немає коментарів:
Дописати коментар