Писати конспекти по кожній темі
Сфотографуй і надішли вчителю на електронну скриньку kravcukola24@gmail.com ,
або Viber (номер у класного керівника)
27.05
Систематизація, аналіз та коригування знань учнів
26.05
Контрольна робота №2.
І
рівень
1.
Кількість речовини вимірюється у :
а)
1 л; б) 1 г; в) 1 моль.
2.
Обов’язковий елемент у складі оксидів:
а)
Гідроген; б) Оксиген; в) Сульфур.
3.
Кількість атомів Гідрогену у формулах
кислот показує: а) кількість
кислотних залишків;
б)
валентність кислотних залишків.
(кожне
завдання – 1 бал)
ІІ
рівень
-
Допишіть визначення: оксиди – це складні …., які ….
-
Як класифікують солі? Наведіть приклад.
-
В якому ряду сполук є формули лише основ:
а)
LiOH, Ca(OH)2,
Zn(OH)2,
Fe(OH)3.
б)
NaOH, CaO, Al(OH)3,
SO3.
(кожне
завдання – 1 бал)
ІІІ
рівень
-
Напишіть формули кислот за назвами:
а)
сульфатна, б) нітратна;
в)
хлоридна; г) сульфідна.
(
1 – бал )
-
Допишіть рівняння реакцій. Поставте коефіцієнти:
а)
K2O
+ H2O
= ; б)Ba(OH)2
+ HCl = ;
в)
Na + H2O
= .
(
2 – бали )
IV
рівень
-
Обчисліть об'єм, що займе 0,5 моль хлороводню.
(
1 – бал )
-
Напишіть рівняння реакцій, що лежать в основі схеми:
кальцій
оксид → кальцій гідроксид → кальцій
сульфат → кальцій гідроксид → кальцій
хлорид.
(
2 – бали )
20.05
Представлення результатів навчальних проектів ( на вибір)
№7 «Неорганічні
речовини – представники основних класів у будівництві й побуті.»;
№8
«Хімічний склад і використання мінералів.»;
№9 «Вплив
хімічних сполук на довкілля і здоров’я людини.»
19.05
Розрахункові задачі №10: «Розрахунки за хімічними
рівняннями маси, об'єму, кількості речовини реагентів та продуктів реакцій.»
13.05
Розрахункові задачі №10: «Розрахунки за хімічними
рівняннями маси, об'єму, кількості речовини реагентів та продуктів реакцій.»
12.05
Практична робота №3: «Розв’язування експериментальних задач.»
06.05
Практична
робота №2: «Дослідження
властивостей основних класів неорганічних сполук.»
05.05
Генетичні зв’язки
між основними класами неорганічних сполук.
29.04
Лабораторний дослід №7 "Розв*язування експерементальної задачі на прикладі реакції обміну".
28.04
Генетичні зв*язки між основними класами неорганічних сполук.
Зробити в зошиті записи по темі.
22.04
Хімічні властивості середніх солей:Взаємодія з металами ,кислотами,лугами,іншими солями.Демонстрації: Хімічні властивості солей.
21.04
Фізичні властивості солей .Вплив на довкілля і здоров*я людини.Досліди "Реакція обміну між солями у розчині".
Зразки солей.
15.04
Контроль знань з теми "Оксиди.Кислоти.Основи"
14.04
Фізичні властивості середніх солей.Поширення у природі та їх використання .
Д/з Підготуватися до самостійної роботи по попередніх
темах.
08.04
Фізичні властивості середніх солей.Поширення у природі та їх використання .
Д/з Підготуватися до самостійної роботи по попередніх
темах.
Розрахункові задачі №10: «Розрахунки за хімічними рівняннями маси, об'єму, кількості речовини реагентів та продуктів реакцій.»
07.04.
Хімічні властивості амфотерних гідроксидів :взаємодія з кислотами,лугами.
Амфотерні гідроксиди
Амфотерний гідроксид
|
Кислотний залишок і його валентність
| |
основна форма
|
кислотна форма
| |
Zn(OH)2
|
H2ZnO2
|
ZnO2 (II)
|
Al(OH)3
|
HAlO2 (H3AlO3 - H2O = HAlO2)
|
AlO2 (I)
|
Be(OH)2
|
H2BeO2
|
BeO2 (II)
|
Sn(OH)2
|
H2SnO2
|
SnO2 (II)
|
Pb(OH)2
|
H2PbO2
|
PbO2 (II)
|
Fe(OH)3
|
HFeO2 (H3FeO3 - H2O = HFeO2)
|
FeO2 (I)
|
Cr(OH)3
|
HCrO2 (H3CrO3 - H2O = HCrO2)
|
CrO2 (I)
|
Фізичні властивості амфотерних гідроксидів.
Амфотерні гідроксиди це тверді речовини немолекулярної будови. Нерозчинні у воді. Мають різне забарвлення: цинк та алюміній гідроксиди — білого кольору, ферум(ІІІ) гідроксид бурого.
Хімічні властивості амфотерних гідроксидів.
Реакція взаємодії амфотерних гідроксидів із кислотами відбувається як взаємодія типової нерозчинної основи з кислотою. Результатом цієї реакції є сіль та вода.
Відеодослід, який підтверджує подвійні хімічні властивості амфотерних гідроксидів.
25.03
Опрацювати п 33- 36
24.03
Лабораторний дослід №2 «Взаємодія лугів з кислотами в розчині.» Інструктаж з БЖД
18.03
Тема2: Вплив на довкілля і здоров’я людини. Зразки основ.
17.03
Тема1: Фізичні властивості основ. Поширеність у природі та використання основ.
Немає коментарів:
Дописати коментар