Хімія 8 клас

Писати конспекти по кожній темі
Сфотографуй і надішли вчителю на електронну скриньку kravcukola24@gmail.com 
або Viber (номер у класного керівника)

27.05

Систематизація, аналіз та коригування знань учнів 

26.05

Контрольна робота №2.

І рівень
1. Кількість речовини вимірюється у :
а) 1 л; б) 1 г; в) 1 моль.
2. Обов’язковий елемент у складі оксидів:
а) Гідроген; б) Оксиген; в) Сульфур.
3. Кількість атомів Гідрогену у формулах кислот показує: а) кількість кислотних залишків;
б) валентність кислотних залишків.
(кожне завдання – 1 бал)
ІІ рівень
  1. Допишіть визначення: оксиди – це складні …., які ….
  2. Як класифікують солі? Наведіть приклад.
  3. В якому ряду сполук є формули лише основ:
а) LiOH, Ca(OH)2, Zn(OH)2, Fe(OH)3.
б) NaOH, CaO, Al(OH)3, SO3.
(кожне завдання – 1 бал)
ІІІ рівень
  1. Напишіть формули кислот за назвами:
а) сульфатна, б) нітратна;
в) хлоридна; г) сульфідна.
( 1 – бал )
  1. Допишіть рівняння реакцій. Поставте коефіцієнти:
а) K2O + H2O = ; б)Ba(OH)2 + HCl = ;
в) Na + H2O = .
( 2 – бали )
IV рівень
  1. Обчисліть об'єм, що займе 0,5 моль хлороводню.
( 1 – бал )
  1. Напишіть рівняння реакцій, що лежать в основі схеми:



кальцій оксид → кальцій гідроксид → кальцій сульфат → кальцій гідроксид → кальцій хлорид.
( 2 – бали )



20.05

Представлення результатів навчальних проектів ( на вибір)
№7 «Неорганічні речовини – представники основних класів у будівництві й побуті.»;
№8 «Хімічний склад і використання мінералів.»; 
№9  «Вплив хімічних сполук на довкілля і здоров’я людини.»

19.05

Розрахункові задачі №10: «Розрахунки за хімічними рівняннями маси, об'єму, кількості речовини реагентів та продуктів реакцій.»

13.05

Розрахункові задачі №10: «Розрахунки за хімічними рівняннями маси, об'єму, кількості речовини реагентів та продуктів реакцій.»

                                                  12.05
Практична  робота №3: «Розв’язування експериментальних задач.»

06.05

Практична  робота №2: «Дослідження властивостей основних класів неорганічних сполук.»

05.05

Генетичні зв’язки між основними класами неорганічних сполук.

29.04

Лабораторний дослід №7 "Розв*язування експерементальної задачі на прикладі реакції обміну".


28.04

Генетичні зв*язки між основними класами неорганічних сполук.
Зробити  в зошиті записи по темі.

                                                  22.04

Хімічні властивості середніх солей:Взаємодія з металами ,кислотами,лугами,іншими  солями.Демонстрації: Хімічні властивості солей.



21.04

Фізичні властивості солей .Вплив на довкілля і здоров*я людини.Досліди "Реакція обміну між солями у розчині".

Зразки солей.


15.04

Контроль знань з теми "Оксиди.Кислоти.Основи"




14.04

Фізичні властивості середніх солей.Поширення у природі та їх використання .
Д/з Підготуватися до самостійної роботи по попередніх 
темах.


08.04

Розрахункові задачі №10: «Розрахунки за хімічними рівняннями маси, об'єму, кількості речовини реагентів та продуктів реакцій.»


07.04.

Хімічні властивості амфотерних гідроксидів :взаємодія з кислотами,лугами.


Амфотерні гідроксиди
Амфотерний гідроксид
Кислотний залишок і його валентність
основна форма
кислотна форма
Zn(OH)2
H2ZnO2
ZnO2 (II)
Al(OH)3
HAlO2 (H3AlO3 - H2O = HAlO2)
AlO2 (I)
Be(OH)2
H2BeO2
BeO2 (II)
Sn(OH)2
H2SnO2
SnO2 (II)
Pb(OH)2
H2PbO2
PbO2 (II)
Fe(OH)3
HFeO2 (H3FeO3 - H2O = HFeO2)
FeO2 (I)
Cr(OH)3
HCrO2 (H3CrO3 - H2O = HCrO2)
CrO2 (I)

Фізичні властивості амфотерних гідроксидів. 
Амфотерні гідроксиди це тверді речовини немолекулярної будови. Нерозчинні у воді. Мають різне забарвлення: цинк та алюміній гідроксиди — білого кольору, ферум(ІІІ) гідроксид бурого.
Хімічні властивості амфотерних гідроксидів. 
Реакція взаємодії амфотерних гідроксидів із кислотами відбувається як взаємодія типової нерозчинної основи з кислотою. Результатом цієї реакції є сіль та вода.
 Відеодослід, який підтверджує подвійні хімічні властивості амфотерних гідроксидів.


24.03


Лабораторний дослід №2 «Взаємодія лугів з кислотами в розчині.» Інструктаж з БЖД 

18.03


17.03

Тема1:  Фізичні властивості основ. Поширеність у природі та використання основ. 





Немає коментарів:

Дописати коментар